VALIKKO
19.8.2014 21:35

Airhelp käyttökokemus: Väliaikatietoja

”Emme ole edelleenkään saaneet vastausta lentoyhtiöltä.”

Näin minua informoi jo toistamiseen Airhelp, jolle jätin korvaushakemukseni eteenpäin vietäväksi lentoyhtiölle. Yksityiskohtia tapauksesta löydät täältä ja täältä. Hakemuksen lähettämisestä on nyt kulunut tasan kuukausi, mikä on verrattain lyhyt aika odottaa lentoyhtiön vastausta. Normaalisti vastausta saa odottaa kaksi kuukautta, mutta Airhelpillä on tapana pitää asiakas ajantasalla keissin edistymisestä parin viikon välein sähköpostitse.

Airhelpin esimerkkiä jäljitellen pidän teidät ajantasalla asioiden etenemisestä.

Onko lukijoissa muita Airhelpin käyttäjiä? Millaisia kokemuksenne ovat olleet?

P1012808

Kommentit

  • Kale

    Valtakirja tehty Airhelpille aikanaan, lento oli n. kuusi tuntia myöhässä ja tässä Airhelpin vastaus, liekö mennyt saadut korvaukset kokonaan heille ?
    ”Ikävä kyllä, lentoyhtiö on hylännyt korvaushakemuksesi.
    Lento ei ollut yli 3 tuntia myöhässä jolloin lentoyhtiö ei ole velvollinen
    korvaukseen. Ikävä kyllä emme voi auttaa sinua enempää asian tiimoilta.”

    • rosita

      Mullakin on asiat vielä sinne kesken, pyysivät kaksi viikkoa sitten kanssamatkustajalta valtakirjaa, enkä ole sitä muistanut heille toimittaa! :O

      Saa nähdä, miten meidän käy!

Jätä kommentti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia, voit kommentoida myös nimettömästi.
Stoorin bloggaaja? Kirjaudu sisään tästä.

*

Kirjoitathan sähköpostiosoite-kenttään toimivan sähköpostiosoitteen, jos haluat saada tämän postauksen uusista kommenteista ilmoitukset sähköpostiisi.