VALIKKO
22.6.2012 16:24

Hotellihyvitys ja tyytyväinen asiakas

Viime viikonloppuna tuli taas todistettua oikeaksi kauppamaailman viisaiden lempilausahdus:

”Tyytyväinen asiakas ei ole se, joka ei koskaan ole kohdannut vääryyttä yrityksen taholta. Tyytyväinen asiakas on se, jonka kohtaama vääryys on korjattu yrityksen taholta.”

Yövyimme viikonloppuna Pasilassa Helsingin messukeskuksen välittömässä yhteydessä sijaitsevassa Holiday Innissä. Hotelli sijaitsi erittäin miellyttävällä etäisyydellä Pasilan asemasta ja raitiovaunupysäkkikin löytyy ulko-ovien edestä. Aulakin oli miellyttävä. Saimme huoneen viidennestä kerroksesta, ja huoneessa meitä odotti yllätys.

Kun avasin huoneemme oven, en tohtinutkaan astua huoneeseen sisälle. Näimme avoinna olevan telkkarin, sikin sokin nukutun ja petaamattoman sängyn, ja merkkejä siitä, että huone kuului jo jollekulle hotellivieraalle. Oli kauhistuttavaa tahtomattaan tunkeutua jonku toisen ihmisen ikiomaan hotellihuoneeseen! Huoneen asukki oli toivottavasti käymässä jossain, eikä vaikka huoneensa vessassa kuuntelemassa hämmästyneitä huudahduksiamme.

Hotellin respa-työntekijä oli hyvin pahoillaan erehdyksestä ja antoi meille hyvityseleenä Executive-huoneen yhdeksännestä kerroksesta. Huone oli iso, puhdas ja korkealla. Osa minibaari tuotteista kuului hintaan, niin että heti tuli hyvä mieli, ja huoneessa oli vaahtokylpytarvikkeet, jej! Olimme oikein onnellisia hyvityksestä, ja voisimme koska tahansa mennä uudestaan Pasilan Holiday Inniin yöksi!

 

Jätä kommentti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia, voit kommentoida myös nimettömästi.
Stoorin bloggaaja? Kirjaudu sisään tästä.

*

Kirjoitathan sähköpostiosoite-kenttään toimivan sähköpostiosoitteen, jos haluat saada tämän postauksen uusista kommenteista ilmoitukset sähköpostiisi.