VALIKKO
24.2.2017 19:10

Neljän päivän ruokapäiväkirja

Tällä hetkellä minulla ei ole mitään tarkkaa ruokavaliota, mitä noudattaisin, vaan syön aikalailla fiiliksen mukaan. Olen aikaisemmin puhunut hieman omasta ruokavaliostani, mutta päätin nyt koota neljän päivän ruuat ja kertoa, mitä kaikkea tulee syötyä.

Maanantai

Klo 6:00 Kaurapuuro, appelsiini, kaksi kananmunan valkuaista, rahkaa ja n. litra vettä + ravintolisät

Klo 8:00 Ennen treeniä: True bcaa pear/lime -> Selkätreeni

Klo 9:15 Treenin jälkeen: Suklaanmakuinen proteiinijauhe, maltoa ja l-glutamiinia

Klo 10:00 Kolme riisikakkua

Klo 11:30 Broilerikeitto, salaattia, ruisleipäpala (päällä oivariinia), lasi rasvatonta piimää ja vettä

Klo 14:00 Ruisleipäpala (päällä oivariinia), raejuustoa ja kaksi riisikakkua

Klo 16:00 Banaani ja päivän toinen treeni -> Hauis ja ojentaja

Klo 18:00 Mansikanmakuinen palautusjuoma ja kaksi riisikakkua

Klo 19:30 Riisiä, kolme broilerin fileepihviä, oliiviöljyä, kolme riisikakkua, kurkkua, kasviksia ja vettä

Klo 20:30 Rahkaa ja granaattiomena/mansikka Fun light, vihreä tee + magnesium

Tiistai

Klo 7:00 Kaurapuuroa, appelsiini, kaksi kananmunan valkuaista, rahkaa, vihreä tee ja n. litra vettä + ravintolisät

Klo 8:30 Ennen treeniä: True bcaa pear/lime -> Jalkatreeni

Klo 10:00 Suklaanmakuinen proteiinijauhe, maltoa ja l-glutamiinia

11:00 Seitä chilikastikkeessa, perunamuusia, näkkileipä, salaattia, rasvatonta piimää ja vettä

Klo 15:00 Kaksi ruisleipäpalaa (päällä Oivariinia), juustoa, oliiviöljyä, kokonainen kananmuna, kananmunan valkuainen, salaattia ja kurkkua.

Klo 18:00 Mansikan makuinen proteiinijuoma

Klo 19:00 Pastaa ja broileria (uunissa tehty laatikko)

Klo 21:00 Smoothie: Banaani, rahkaa, puolukkaa, herukoita ja lehtikaalia ja vihreä tee + magnesium

Keskiviikko

Klo 7:00 Kaurapuuro, kokonainen kananmuna, kananmunan valkuainen, oliiviöljy ja herukoita + ravintolisät

Klo 11:00 Jauheliha-perunasoselaatikko, kasvislasagne, salaattia, lasillinen piimää ja vettä

Klo 12:30 Kokovartalohieronta, jonka jälkeen kaksi litraa vettä.

Klo 15:00 Kaksi ruisleipäpalaa, oliiviöljyä, kokonainen kananmuna ja kananmunan valkuainen

Klo 17:30 Täysjyväspagettia, sika-nautajauhelihaa, kurkkua ja tomaattia

Klo 19:30 Kaksi palaa patonkia(päällä Oivariinia), juustoa, keittokinkkua, kurkkua ja rahkaa + magnesium

 

Torstai

Klo 6:00 Puuroa, rahkaa, kaksi kananmunan valkuaista, kurkkua ja n. litra vettä

Klo 9:00 Iso maissiriisikakkua

Klo 10:30 Salaattia, nuudeliwokkia, auringonkukansiemeniä, lasi piimää ja vettä

Klo 13:00 Iso maissiriisikakku, kokonainen kananmuna, kananmunan valkuainen ja oliiviöljyä

Klo 13:30 Rinta ja olkapäätreeni

Klo 14:45 Treenin jälkeen: Suklaanmakuista proteiinijauhetta, maltoa ja l-glutamiinia

Klo 16:30 Riisiä, sika-nautajauhelihaa, tomaattia, kurkkua ja vettä

(Tässä ateria kerkeksi venymään, kun oli menoa)

Klo 21:30 Kaksi ruisleipäpalaa (päällä Oivariinia), juustoa, voileipäkinkkua ja kurkkua + magnesium

Näissä annoksissa on aina vain sellainen ongelma, että ei tahdo löytyä tarpeeksi suuria lautasia. Joskus sitä päädyn syömään ihan suosiolla salaattikulhosta, niin ei tarvitse kasata kekoa lautaselle. Joka päivä tulee juotua vettä 3-4 litraa, riippuen ihan onko ollut hieronnassa tai treenannut. Se on yksi tosi tärkeä asia ainakin omalla kohdalla siinä asiassa, että ihon kunto ja aineenvaihdunta pysyy hyvänä!

xoxo, Jenna

Jätä kommentti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia, voit kommentoida myös nimettömästi.

*

Kirjoitathan sähköpostiosoite-kenttään toimivan sähköpostiosoitteen, jos haluat saada tämän postauksen uusista kommenteista ilmoitukset sähköpostiisi.