VALIKKO
26.1.2016 21:10

tilaus fitnesstukulle

IMG_8970 Suurinosa varmaan muistaakin, kun puhuin, että muutan hieman mun elämäntapojani terveellisempään ja parempaan suuntaan. Näin on onneksi käynytkin. Mä oon oikeesti ruvennut urheileen, syömään paremmin niinkuin just säännöllisesti ja paljon terveellisemmin, vaikka se ruokavalio ei silti kaikkein terveellisemmästä päästä vieläkään ole. Mä oon myös päässyt herkuttelusta vähän eroon proteiinipatukoiden takia. Kaine ny vähän terveellisempiä on? hah.

Tälleen talvella on myös veto ihan poissa ja tuntuu, että kropasta uupuu kaikki mahdollinen mitä ihminen tarvitsee ja koska mun syöminenkin on vähän vielä hakusessa ja opetteluvaiheessa niin eihän niitä kaikkia vitamiinejäkään saa mun ruokavaliosta. Oon hankkinut siis myös vitamiinejä ja ruvennut syömään niitä päivittäin ja toivottavasti olokin on kohta paljon parempi!

Tämän tilauksen siis tein Fitnesstukulle.
IMG_8971 C – vitamiinilla on todettu paljon terveellisiä vaikutuksia mm. vastustuskyvyn nostattamista, sairauksien kesto lyhyemmäksi, suojaa elimistöä hapettumiselta, vähentää veritulpan riskiä ja tottakai piristää. C-vitamiinin puute aiheuttaa väsymystä ja infektioherkkyyttä. Tää kyseinen tuote on vielä ihan älyttömän hyvänmakuinen! Linkki suoraan tuotteeseen tästä.
IMG_8972 D-vitamiinia saadaan auringonvalosta, mutta koska suomessa ei aurinkoa ihan kamalasti vuoden aikana näy, on tämän saanti todella tärkeätä sitten ravinnosta. D-vitamiini vaikuttaa moneen asiaan mm. se on elimistön jokaisen kudoksen säätelijä ja se ehkäisee osteoporoosia ja riisitaudin kehittymistä. Tuotteeseen suoraan tästä.
IMG_8973Magnesiumilla on älytön listaus kaikista terveydellisistä plussista kuten se lisää suorituskykyä ja kestävyyttä, suojaa monimonilta taudeilta, tehostaa insuliinin toimintaa, ehkäisee mm migreeniä ja sappikipuja, parantaa unen laatua ja ehkäisee masennukselta sekä stressiltä, lujittaa luustoa ja niveliä ja tämä voi jopa auttaa kovissa kuukautiskivuissa. Todella paljon hyviä vaikutuksia joista kannattaa netistä etsiä lisää. Tuotteeseen tästä suora linkki.
IMG_8975Omega 3 kalaöljyllä on myös todella paljon tieteellisesti, kuin siitä riippumatta tutkittuja hyötyjä. Kuten mm. Vähentää sydänsairauksia, auttaa verenkiertoon ja verisuoniin sekä sen on esimerkiksi todettu nostattavan mielialaa. Kaikillehan on myös pienenä kerrottu, että kalaa kannattaa syödä vähintään kerran viikossa ja mielummin enemmänkin, mutta esimerkiksi, vaikka mä kalasta tykkäänkin niin sitä tulee syötyä todella harvoin. Suora linkki tuotteeseen tästä.
IMG_8976
Sinkkiä syön suurimmaksi osaksi hiuksiani varten, jotka pilasin reilu vuosi sitten vaalennuksilla sun muilla, sillä sen on todettu pitämään kynnet ja hiukset terveinä. Mä olin myös ennen todella helposti kipeänä, joten toivottavasti tämän syöminen vähentäisi tauteja ja myös lyhentäisi niiden aikaa. Tuotteeseen suora linkki tästä.
IMG_8977Mä oon aikoinaan ollut ja oikeastaan edelleenkin ihan älytön herkkuperse. Mä päätin kuitenkin kokeilla kunnon mättökarkkien sijaan proteiinipatukoita ja on kyllä ollut parempi vaihtoehto. Noita ei edes tuu syötyä niin paljoa päivässä ja on muuten älyttömän hyviä välipaloja ja mun mielestä jopa parempaa kuin normaali suklaapatukka. Näihin protskupatukoihin pääset tästä.
IMG_8979Mä valitsin proteiinijauhoiksi Whey-80 protskut, koska kyseistä merkkiä on kehuttu paljon. Mauksi valitsin banaanin ja en kyllä tykännyt oikeen yhtään. Tosin leivonnassa ja esim letuissa ja smoothieissa olen tätä käyttänyt. Ensi kerralla täytyy valita joku toinen maku. Tuotteeseen suoraan tästä.
IMG_8980Ja viimeisenä tämä sheikkeri, jonka sai halvemmalla, jos tilaus oli yli 50e arvoinen, Sheikkeriin suoraan tästä.


Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Kommentit

  • Tuuli

    Hyvältä vaikuttaa! Täytyisi varmaan itsekin yrittää vähän täydennellä noita vitamiini varastoja, että jaksaa tämän lopputalven yli! 😀

     0
  • inka

    Joo nää on kyllä tosi kannattavia, jos vähänkään liikkuu tai on raskaissa töissä ja just jos ei ravinnosta kaikkia vitamiineja saa 🙂

     0
  • inka

    Sitä on kyllä kehuttu tosi paljon, joten täytyy varmaan just sitä kokeilla! 🙂

     0
  • Anonyymi

    Minttu-suklaa-whey maitoon sekotettuna maistuu ihan pirtelöltä! Ja banaanikin maitoon sekotettuna hyvää. 🙂 Palautumista varten kannattaa tosin miettiä jotain hiilaripitosempaa jauhetta, jotta se oikeasti edistäis palautumista. Ihan pelkkänä protskulisänä tosin Whey-80 hyvä tuote. 🙂

     0
  • inka

    Mä en sietänyt tota banaanin makua kyllä yhtään muutakun smoothieitten seassa ja esim leivoksissa, mutta tota minttusuklaata on kyllä kehuttu paljon, joten voisin sitä seuraavaksi kokeilla. Mähän en juo siis maitoa ollenkaan muutakun kahvin kanssa todella vähän, joten veteen olen sekoittamassa ja pelkkänä protskulisänä mulla käytössä. Kiitos kommentista! 🙂

     0

Jätä kommentti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia, voit kommentoida myös nimettömästi.

*

Kirjoitathan sähköpostiosoite-kenttään toimivan sähköpostiosoitteen, jos haluat saada tämän postauksen uusista kommenteista ilmoitukset sähköpostiisi.