VALIKKO
28.12.2018 15:46

Kevyt paluu treeneihin treenaakotona.com avulla

Kaupallinen yhteistyö: treenaakotona.com

 

treenaakotona.com sivustolta löytyy myös treenivideoita vauvajumppaan

Synnytyksestä on nyt kulunut miltein neljä kuukautta ja vihdoin kroppa alkaa tuntumaan siltä, että sillä uskaltaisi tehdä muutakin, kuin kävellä vaunujen kanssa. Uimaan pääsin heti jälkitarkastuksen jälkeen, mutta lantionpohjan treenailuja kummempaa en ole lihaskunnon puolesta pystynyt tekemään. Spinning, body pump ja kunnollinen salirääkki houkuttelisivat, mutta siihen kroppa ei ole vielä valmis. Kahden lapsen myötä on aika myös enemmän kortilla ja treenit olisikin hyvä saada hoidettua joustavasti muiden hommien lomassa. Tässä vaiheessa apuun tuli treenaakotona.com.

HARJOITUKSIA VENYTTELYSTÄ HIIT-TREENIIN

Salikortti houkuttelisi tosiaan kovasti, mutta tiedän, etten saisi siitä vielä tarpeeksi irti, jotta raaskisin maksaa jäsenyydestä. Salille pitäisi myös aina erikseen lähteä, joka taas tarkoittaisi, etten voisi ikinä treenata keskellä päivää. Treenaakotona.com on siitä näppärä, että sen avulla treenit voi hoitaa kotona, vaikka lasten päiväunien aikana.

Sivustolta löytyy erilaisia harjoituksia kevyestä venyttelystä rankkaan hikitreeniin. Itse olen tehnyt vasta kevyempiä treenejä, kuten joogaa ja lantionpohjajumppia. Treenaakotona.com julkaisee joka viikko uusia harjoituksia, mutta samalla kaikki aiemmin julkaistut ohjelmat ovat selailtavissa. Kuukausimaksulla käytössä on siis mielettömän laaja harjoituspankki. Ehdoton lisäplussa on myös kunnolliset ohjevideot.

Treenaakotona.com tarjoaa monipuolisesti itsenäisesti tehtäviä harjoituksia, mutta halutessasi voit myös valita ”Oma PT”- palvelun, jonka kautta saat juuri omiin tarpeisiisi räätälöidyn treeniohjelman. Tätä varten et tarvitse treenaakotona.com jäsenyyttä, mutta sivustolle pitää silti luoda tunnukset.

VENYTTELYÄ JA KEVYTTÄ ULKOILUA

Tän päivän ohjelmana mulla on ollut kevyt lantionpohja jumppa ja venyttely. Joulu on mennyt ihan puhtaasti sohvalla ja kahvipöydästä toiseen siirtyen ja olo alkaakin olemaan sen mukainen. Tuntuu, että pelkkä seisominen hyvässä ryhdissä on haastavaa, joten päivän liikunnaksi valikoitui heti kevyempi kropan herättely. Aamulla kävimme lisäksi muksujen kanssa ulkoilemassa, jottei päivä mene kokonaan sisällä nyhjäämiseksi.

Toistaiseksi ulkoilu hoituu vielä kävellen, vaikka juoksulenkit houkuttelisivat jo kovasti. Maltti on kuitenkin valttia ja tarkoitus olisi palautella voimatasot takaisin juoksun vaatimalle tasolle talven aikana. Menen ensi viikolla äitiysfysioterapeutille tarkistamaan palautumisen tilannetta ja toiveena olisi päästä vetämään juoksukengät jalkaan viimeistään keväällä.

Nautitaan vielä näistä muutamista loppuvuoden mässäilypäivistä, ehkä sitten on taas vuorossa se perinteinen ryhtiliike, uusi vuosi ja uudet kujeet? 

Tuuhan myös instagramiin seuraamaan Lennni89 !

 

Jätä kommentti

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia, voit kommentoida myös nimettömästi.

*

Kirjoitathan sähköpostiosoite-kenttään toimivan sähköpostiosoitteen, jos haluat saada tämän postauksen uusista kommenteista ilmoitukset sähköpostiisi.